Dag 13 en geen suiker

Vandaag moest ik de hele dag werken en had ik na het weekend vol overdaad niet echt de moeite genomen om lekkere dingen te maken, behalve ’s avonds.

Ontbijt: Banaan en havermoutkoekje (zie recept onderaan)

IMG_5421.JPG

Lunch: Banaan, appel, beetje hutspot met extra plak kaas

Tussendoortje: Havermoutkoekjes (zie recept onderaan)

IMG_5435.JPG

Avondeten: Boerenkoolquiche met zelfgemaakt bladerdeeg

Ingrediënten: (zie recept), hoewel tijm niet per se erbij hoeft. Bladerdeeg is zelfgemaakt: zie recept
Bereidingstijd:voor quiche 55min, waarvan 30min oventijd, voor bladerdeeg 1u
Bereidingswijze(zie recept)
Kosten ongeveer: 4,00eu
Allergenen: lactose, gluten

Beoordeling: Heel lekker, vooral de boerenkool heeft een lekkere frisse, gezonde, stevige bite, lekkerder vind ik zelf dan spinazie. Suikervrije worst heb ik nog niet kunnen vinden, dus dat gedeelte heeft een vriendin van mij opgegeten 😉 Deze taart maken duurt wel erg lang dus vooral geschikt voor als je een keertje meer tijd hebt.

Plaats een reactie